En mysig lördag

Godkväll!!
 
Vilken härlig Lördag jag haft även om kroppen vart matt. Under dagen hann jag pärla lite julpynt till spegelväggen hemma. En julgran, snögubbe och tomte fick det bli denna gången. Hade egentligen tänkt göra en stor stjärna att ha utanför min dörr, men börja få ont i bröstkorgen så fick avbryta. Om jag har ork kanske jag kan fixa den imorgon.
 
Nu på kvällen kom lillebror på besök för att äta kräftor (vi har inte hunnit det än då jag vart för sjuk). Väldigt mysig familje middag. Han är ju inte hemma så ofta sen han flyttat hemifrån. Kramiz<3
 
Kroppstatus: SMÄRTOR I Mage, rygg, nacke, höfter, bröstkorg. Misstänkt urinvägsinfektion. Trött/Matt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebecca&Mathias

Mysig lördag iaf tanken på att du har ont! Hoppas smärtan försvinner :) Ha en fin fortsatt kväll!

Svar: ja, det får vi hoppas. hoppas du har en fin helg!
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-12-07 @ 19:54:00
URL: http://twoplusone.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0