Vart iväg en heldel

Godkväll!
 
Vart en väldigt fartfylld dag för mig. Först var jag och wiirah på biblioteket och låna bäcker. Sen en sväng på McDonalds samt även ett besök hos farmor för att se hur hon mådde.
 
Eftermiddagen sluta med ett besök på Fotvården, vilket jag tydligen förtjänat nu när jag ännu en gång tagit mig igenom en svår tid. Stort Tack till mina underbara föräldrar som ställer upp 100% för att jag ska må så bra som möjligt. kramiz<3
 
Kroppstatus: Otroliga smärtor överallt i kroppen, mest i bröskorg/revbensbrosken. Trötthet, illamående, svår syndimma. Glad.
 
Jag och wiirah myser och busar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jw

Saknar min prinsessa! Ni är så fina!! Älskar min älskade Elwiirah!!

2013-02-27 @ 21:55:16
Filippa

Superfina bilder och en underbar blogg du har! Kram på dig!

2013-02-27 @ 23:22:07
URL: http://chippaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0