Granskar ett citat...

"Var inte rädd"
 
Just nu sitter jag och granskar ett bibelcitat min morfar alltid sa till mig när jag var liten.
 
Citatet dyker upp flera gånger i bibeln, vilket jag tycker är ännu mer spännande. Jag skriver upp de olika "verserna" som hör ihop med citatet så jag lättare kan granska de. Meningen med granskningen är att jag ska förstå vad de egentligen betyder och samtidigt lära mig nått nytt. Kramiz<3
 
Slutligen: Ja, Jag är troende men på mitt lilla egna vis. Jag har min egna gud som jag ber till varje kväll och pratar med när jag är ledsen. Min egna morfar som gick bort 2009. Jag älskar och saknar honom enormt mycket.
 
Citatet finns även med i shirley clamp´s låt "Jag fick låna en ängel":
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0