Svår natt

Hej på er!
 
Inatt sov varken jag eller wiirah speciellt bra. Hon hade svår hosta och snarka lite smått. Jag hade svåra smärtor i magen och huvudet. Som tur verkar inte wiirah fått allt för lite sömn utan orkar leka och skoja ändå medans jag har fått ta morfinlikande medicin och vilat hela förmiddan.
 
Trots lite sömn har jag tänkt ta med wiirah till biblioteket innan jag ska vara på sjukhuset för behandling/injektion. ska bara skriva ut lite viktiga papper till syrran nu, Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lotta

Hej! Superfin blogg!
Kolla in min blogg(hundlotta.blogg.se)

Jag har just nu en frågestund, fråga vad du vill och hur mycket du vill!

Ha en bra dag! Kramis :)

2013-02-08 @ 19:06:51
URL: http://hundlotta.blogg.se
JW

Tack hjärtat älskar dig!!

2013-02-11 @ 08:25:40
JW

Tack hjärtat älskar dig!!

2013-02-11 @ 08:26:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0