Blev ingen rehab för min del

Hej på er!
 
Imorse kom mamma in till mig för att fråga hur vi skulle göra med rehab. "Hon stanna till vid dörröppningen och kolla mig i ögonen, innan hon snabbt vände sig om och gick ut i köket för att avboka min tid hos rehab." Jag behövde inte säga nått, hon visste svaret. Min älskade mamma<3
 
Jag är otroligt tacksam för att jag har en familj som frivilligt tar hand om mig även fast det är jobbigt. Jag menar ibland vill dom nog också ha semester men inte lätt när man hela tiden har en sjuk dotter som behöver hjälp. kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i mage, rygg, bröstkorg, armar. Lite feber, Slem i halsen, Trötter.
 
Lite skoj måste jag ju ha.
Jag och mamma spela nått som liknar "Uno":
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
E B B A

Krya på dig :)

Sv; Tack :)

2013-01-31 @ 15:43:07
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Plaifa

haha söt bild på dig!!! ^^

2013-01-31 @ 19:14:54
URL: http://hellosweetdays.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0