Efter besöket på Rehab

Tjo!
 
Jag har åkt på ett rejält bakslag nu efter rehab besöket. Musklerna är helt slut så orkar knappt prata eller ens va uppe. Jag trodde jag hade allt under kontroll men tydligen inte. Bättre lycka nästa gång, då jag kommer säga ifrån i tiden så jag slipper bli så här dålig
 
Det var ju typiskt att det skulle ske idag, hoppas dock att jag mår bättre imorgon så jag kan åka på spa. Behöver verkligen få lite avkoppling nu när det vart så mycket. Kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Hej! Nu är en ny vinnare av veckans blogg uppe. Titta förbi och se om det var du som hade turen att vinna denna gång, om det inte var det så kan du anmäla dig direkt till nästa omgång. :) Tack för att du var med och tävlade. Ha det så bra! Kram Sandra

2013-01-16 @ 00:14:36
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0