Händer lite mkt just nu

Hej!
 
Vart en tuff dag med både smärta och tårar, då både kroppen och psyket är lite off för tillfälligt, händer så mycket omkring mig så vet inte hur jag ska hantera allt. Pappa som skada sig i slalom backen igår som ska genomgå en operation imorgon och sen gå med gips eller ställning i 4-6 veckor. Samtidigt så mår jag allt sämre i kroppen.
 
Så det kommer bli ett helvete när han kommer hem och vi är två "handikappade" under samma tak som måste pysslas om. Och det finns bara en som kan göra de och det är min stackars mamma. Ni ska bara veta hur ont det gör att veta om att det är hon som ska ta hand om allt sen.
 
Försöker för tillfälligt hitta boende hos nån för att underlätta för mamma. Men det löser sig la, jag har ju några dagar till att leta. Kramiz<3
 
En helt underbar låt:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0