Myskväll med familjen

Godkväll!
 
Jag och min familj har precis avslutat vår myskväll. Den vart helt okej för att vara myskväll. Pappa hade ganska ont men gjorde allt för att bita ihop för att få se klart filmen. Jag själv hade svårt att sitta still (sitter inte så bra i vår hemska fåtölj), men även jag bet ihop för att inte svika dom andra.
 
Nu ska jag göra mig reda för sängen men först ska jag göra några övningar för nacke, axlar. Sen ska de bli skönt att få bädda ner sig under täcket igen. Älskar er min underbara familj<3 Natti, Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin Wederberg

Vad mysigt :D

Tips - Tävling på min blogg, vinn ett egetdesignat mobilskal.

2013-01-27 @ 11:39:27
URL: http://darksess.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0