Smitter iväg från sjuklingarna

Godmorgon!
 
Natten för mig var helt okej bortsätt från att jag blev vakt av mamma tidigt imorse. Idag ska man iväg till rehab, vet inte riktigt vad jag ska göra där men jag hoppas det är nått viktigt så jag inte slösar min lilla energi på nått onödigt.
 
Dessutom måste jag coh min bror försöka åka å handla sen då det börjar bli tomt i kylskåpet. Hoppas bara itne min värk blir värre igen bara för att jag gör mer än vad kroppen orkar, för de är nått jag verkligen vill undvika att ha nu när alla i huset är sjuka. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: ONT I ryggen, höfterna, bröstkorgen, Huvud. Svår yrsel, Trötter, smått illamående.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0