Så less på allt strul!

Hej!
 
Mamma ringde till Vc idag för att fixa så jag får ut mer ampuller och även för att kolla hur långt de har kommit med kallelsen. Men kärringen i telefonen fatta ju så trögt så mamma fick bli arg på henne. Nu har det snart gått 2 år sen vi börja försöka få läkarutlåtande och fortfarande vägrar dom.
 
Dom har även tappat bort alla papper från Gottfriesmottagningen, eller ja det är vad dom säger men jag vet att dom ljuger då min sköterska tillå med haft framme de på datorn när hon försökt hjälpa mig. Så nu längtar jag tills min underbara Ängel till sköterska är tillbaka från semester.
 
Jag är så less på detta helvete dom utsätter mig för just nu. Ibland känns det som jag bara vill ge upp, men samtidigt är jag bara 21 och har hela livet framför mig, men dom hindrar mig. Kramiz<3
 
Varför har jag sån otur med allt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0