Tänk efter innan!

Hej!

 

Jag har haft en dålig dag. Ber om ursäkt till alla nära och kära för mitt beteende jag haft idag. Men om ni hade haft samma helvete som mig hade ni förstått. Jag klarar inte av snabba förändringar varken i planeringen eller till bords. När det väl händer, bryter min hjärna ihop, minnesluckor, ilska och massa extra smärta och ångest. Jag vill undvika att hämna i denna situation, därför skulle jag uppskatta att ni i framtiden tänker efter innan ni ändrar tidpunkter eller händelser som även angår mig! Jag vill må så bra som det går! Kramiz<3

 

 
 
 
 

 

 

 



Kommentarer
SANDRATORN.SE - BLI MÅNADENS BLOGG INNE HOS MIG!

Hoppas att du mår bättre idag!

2013-07-16 @ 16:48:25
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0