Födelsedag

Godkväll!
 
Idag har min nacke vart helt off, så knappt orkat hålla uppe huvudet, men humöret däremot har vart på topp. Det är ju trots allt min födelsedag. Det var meningen vi skulle fira mig och pappa om 2 veckor, men trots det dök folk upp idag, så tur de att pappa hade fixat tårta som tillå med jag kunde äta utan att få ont i magen, då den var laktorfri. Mums med blåbärsgrädde istället för den vidriga gräddsmaken.
 
Klockan är mycket och jag börjar bli riktigt sömnig så ska nog börja göra mig i ordning för natten, för imorgon är det en ny vecka med behandlingar, kompisträffar m.m... Ser fram emot veckan jätte mycket, hoppas även vädret blir bra. Natti på er!
 
Stort tack för alla fina gratulationer! Ni har gjort min dag ännu mer perfekt.
 
Rosen/tulpanen är min söta pappa gjort. Så sött!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Grattis jenniey :)

Svar: Tack så mkt gumman<3 Tänkt svara på mejlet du skickat sen när jag kommer hem från sjukhuset, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-06-30 @ 23:41:01
URL: http://tiildaslife.blogg.se
SANDRATORN.SE - TÄVLINGAR I BLOGGEN!

Svar: Så lite så! :) Hoppas att du får lite nya läsare tack vare det! :) Ta hand om dig!!

2013-07-01 @ 22:14:13
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0