Glad midsommar!

Hej!
 
Då är vi framme vid midsommar och jag måste säga att tiden har gått sjukt fort. Kändes som det var igår sista snön kom, fast det var flera veckor sen.
 
Just nu skiner solen starkt över ön, men regnet kommer nog framåt kvällen men då är ju partyt slut för min del iallafall så jag lär inte ha ont av de snarare tvärtom, det är väldigt mysigt när det regnar när man ska sova. Bäst jag vilar nu, har ju både smärtor, svullnader och nackspärr. kramiz<3
 
Borta bra men hemma bäst.
Jag älskar verkligen naturen och all dess överraskningar som kan dyker upp rätt som det är.
Denna lilla räv kom förbi när jag satt och åt frukost.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0