ILSKA!

Godkväll!
 
Idag var vi nere i visningslokalen för att kolla ut hur vi vill ha för kakel och bänkskiva m.m.. i vårat badrum och kök. Stamrenoveringen kommer ske någongång i nov-jan. Detta fruktar jag mig för otroligt mkt, dels vet jag inte vart jag ska bo under tiden och sen när det är klart kommer jag ändå inte kunna vara i badrummet, du det inte är handikappsanpassat ett dugg! Jag kommer varken kunna ha min duschpall eller duschhandtaget i min höjd.
 
Vill bara skrika ut min ilska på helvetet! Det sjuka att det inte finns nån ruta på lappen om egna önskemål. Vilket gör mig ännu mer förbannad! Renoveringen kommer även skapa mer problem för mig och jag vet att denna oron kommer göra mig sämre ju närmre vi kommer tills de ska ske. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0