Min helg ännu mer förstörd

Goddag!
 
Då var febern tillbaks igen och värken med, dock fungerar febernedsättande en stund. Vilket ger mig några få timmars sömn lite då och då, tyvärr inte mycket vila för att kroppen ska kunna återhämta sig helt. Jag är så less på alla dessa infektioner jag råkar ut för. Jag vill ju vara frisk och kry så jag kan ut på massa äventyr. Sängen får la va mitt hem ännu ett par dagar till sen hoppas jag febern är borta så jag kan åka till kompis. Kramiz<3
 
Dagens inspiration: Jag ser det SNÄLLA i andra människor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE

Svar: Varför tror du inte det? :) Är det passformen? I så fall kan man alltid använda sig av lite knep! :D

Svar: har jätte svårt att hitta kläder & skor som sitter bra på mig då jag är genetisk small. Mamma brukar försöka sy in kläderna om det går utan att de syns.
♥JèÑnIèY♥

2013-06-16 @ 16:42:31
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0