Var fullt upp igår

Hej hej!
 
Igår hade jag fullt upp hela dagen, inte för att jag var med så mycket på själva festen pga att jag mådde otroligt dåligt efter att jag fått stå upp i 1 timme utanför skolan medans lillebror sprang ut och under kortegen.
 
Mina ben klarar inte stå för länge innan jag får ont och allt börjar snurra. Så när vi kom hem hit så ramla jag ihop och behövde återhämta mig resten av den dagen. Därför blev det inte fler inlägg igår. Tyvärr har jag inga biler på studenten än (syrran tog de bilderna), men lite andra bilder har jag allt. Kramiz<3
 
Dagens inspiration: Idag vill jag KRAMA någon jag tycker om riktigt länge.
 
Några bilder från gårdagen (mer bilder kommer såsmåning om):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0