Vart en tröttis idag

God eftermiddag på er!
 
Idag har jag vart väldigt trött, så har inte hunnit med så mycket mer än att sova på soffan medans Wiirah har lekt med gammelfarmor, för att jag i lugn och ro ska få återhämta mig. Den extra sömnen jag fick nu på dagen var otroligt skön, för nätterna här på ön har vart hemska, knappt fått 3 timmars sömn per natt. Vilket är alldeles för lite för att min kropp ska hinna återhämta sig. Ska njuta lite av solen nu, kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i höfter, knän, rygg, mage, nacke. TRÖTT.
 
Dagens inspiration: Ibland tycker jag det är SKÖNT att vara helt tyst.
 
 


 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Hej! Nu är vinnaren utav Månadens blogg uppe. Kika förbi och se ifall det var just du som hade turen att vinna denna gång.

Om inte - passa då på att anmäla dig till nästa omgång. Tävlingsreglerna är lite annorlunda från förra gången! :) Glöm inte att kika förbi hos vinnaren och skriv något sött! :) <3

Här är tävlingsinlägget till nästa omgång: http://sandratorn.se/2013/june/manadens-blogg-juli.html

Vill även påminna om tävlingen jag har i bloggen där du kan vinna ett supersnyggt halsband från Sparklingthings.se, lite mer än en vecka kvar att vara med!

Tack för att du ville vara med och tävla!
Stor kram!

2013-06-02 @ 04:10:45
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0