Oförlåtlig stress

Godkväll!
 
Imorse ringde min sköterska och tala om att min tid blivit ändrad och att jag därför bara hade en timme på mig att ta mig dit. Så ni må tro vad jag fick stressa för att hinna vakna, klä på mig och dessutom få i mig lite mat för att slippa spy påvägen dit. Som tur hann jag dit precis i tid.
 
Jag hoppas dock detta inte upprepas, för det tär otroligt mycket på min kropp att behöva stressa så. Ne, nu ska jag göra min kudde sällskap, är helt slut. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i nacke, skulderblad, axlar, rygg, mage, bröstkorg, knätt, huvudet. Illamående, Yrsel, kall. TRÖTT..
 
Fick dessa söta av min favosköterska
(hon vet att jag samlar på små söta djur):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Sådär borde de inte få göra. Det blir ju en enorm stress att försöka komma iväg på så kort tid. Hoppas du mår lite bättre idag. Kram

Svar: Nej, men det var för mitt egna bästa. Hon ville inte jag skulle behöva vänta då hon blivit dubbelbokat pga några var sjuka. Jag mår betydligt mycket bättre idag, men fått ta extra smärtstillande för att kunna va uppe. ha en fin lång fredag Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-03-29 @ 06:40:57
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
ullie

usch det där lät inget vidare. hoppas de tar det lite lungt me dej nästa gång

ha en skön fortsatt påsk kram kram

2013-03-29 @ 21:11:16
URL: http://weberskold.blogg.se
Pierreen

Vad söta!

2013-04-03 @ 18:55:17
URL: http://pierreen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0