Ängeln gjort mig bättre

Goddag!
 
Inatt kom en ängel och strödde morfin över min kropp. Det kändes så efter att jag tagit tramadol för att kunna sova. Som ni kanske redan märk mår jag mycket bättre idag, men har fortfarande smärtor men inte så svåra som igår. För igår var dom obeskrivligt hemska.
 
Idag ska jag försöka pyssla vidare lite med min spellåda till wiirah. Bilder på den kommer senare sen. Jag har även planer på att gå på bio med min bror ikväll men det beror lite på hans kompis, så vi får la se hur de blir med den saken. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i kroppen, inflammationer, små skakningar, trött.
 
Dagens Inspirations kort:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0