Detta gick ju bra!

Godkväll på er!
 
Nu var även denna dagen snart slut och även om det vart tuff så har jag ändå haft roligt. Smärtskolan gick som på en dans även om det var lite jobbigt att sitta still när man är rastlös som jag vart idag. I och för sig är det ett bra tecken eller så ser iallafall jag på de.
 
Även mitt sjukhusbesöket gick bra. Dock måste jag ringa barnmorskan om 2 veckor och boka tid. Rätt mycket jag ska ha gjort innan min födelsedag men det löser sig nog med tiden.
 
Till sist, Jag hade det jätte trevligt i skara med Fibro-gänget även om jag var super nervös precis innan. Dock var jag den enda under 40, men vem vet kanske jag som får ta över gruppen i framtiden. Någon måste ju vara yngst. Natti, Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carro

Så fin gumman<3

2013-05-26 @ 16:15:46
URL: http://Nattstad.se/Caaroliiinee


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0