Prinsessan är tillbaka i slottet!

Godkväll på er!
 
Prinsessan av Kållandsö är nu tillbaka i sitt slott. Så jag längtat hit ut till mitt rum/hus som ger mig lugn och ro, men även till den vackra naturen. Resten av min vecka lär gå åt till att koppla av och ladda batterierna igen. Hoppas dock vädret blir lite bättre, så tråkigt med regn, när man vill njuta av naturen och alla dess djur. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i Rygg, höfter, vader, mage, nacke. Yrsel. Kall, Trött.
 
3 av mina favorit blomningar i stan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!

Hej! Vad kul att du är med och tävlar i Månadens blogg! :) Lycka till! Kram!

2013-05-09 @ 14:09:33
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0