Lärling fick äran

Godkväll!
 
Gick super bra på sjukhuset. Dock var det inte min sköterska som stack mig utan hennes "Lärling", men det gick ju bra ändå. Kände som vanligt knappt nått. Men min sköterska är ju den bästa på att lära ut! Tillå med så jag börjar lära mig grunderna.
 
I övrigt har det vart en ganska jobbig dag, så inte fått så mycket gjort som jag hade hoppats på. Men det är ju en dag imorgon också och då blir det att packa och förbereda inför resan. Vilket jag sett fram emot länge. Kramiz<3
 
Kika gärna in på denna bloggen: http://goldenhorses.bloggplatsen.se/ 
 
kroppstatus ikväll: Smärtor i Höft, rygg, nacke. Slem i halsen. Trött.
 
Idag kom min biobiljett:
Bjuder på denna bilden på mig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0