Tack till Dig min sköterska!

Hej!
 
Kom nyss hem efter ett trevligt besök på sjukhuset. Måste bara säga att jag har världens bästa sköterska. Hon tar sig alltid tid och är glad, stöttande oavsett vad det är man har på hjärtat. Känns så skönt att jag äntligen hittat en person inom vården som jag har förtroende för. Jag är ju trots allt där 2-3/ggr veckan.
 
Och om det inte vore för henne hade jag vart livrädd för att ta sprutan varje gång. Tack och lov är hon försiktig och använder så liten nål som går för att jag inte ska ha ont efteråt + att hon letar efter nya lösningar för att underlätta för mig. Kramiz<3
 
Älskar denna låten!:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0