Vilken dag...

Godkväll!
 
Är ass trött efter shoppingturen med pappa förut. Fick tag på allt utan en kalender så lär nog beställa en via nätet istället. Kanske lika bra det för då får jag den mer personlig än en man köper i affären.
 
I övrigt har det inte hänt så mycket om jag hade hoppats på idag. Just nu sitter jag och gråter för jag har kommit in i ett jobbigt skov igen, så kroppen strejkar helt och talet är off. Är så less på skiten! Vill bara bli FRISK IGEN! Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linn

usch, det var inte kul att höra! Jag hoppas att du blir frisk snart!
Krya på dig :)

Svar: tack så mkt=) vad har du för planer under sommaren?
♥JèÑnIèY♥

2013-05-27 @ 22:25:12
URL: http://rinnu.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0