Första snön här!

Hej på er!
 
Nu har den första snön lagt sig på mark. En massa blötsnö som gör det halt ute men så otroligt mysigt att få gå en sväng medans snön fäller ner över en. Den känslan är obeskrivlig!
 
Egentligen skulle jag och mamma dra in till stan ikväll för "stad i ljus", men istället börja vi städa mitt rum så det är grundligt klart inför andvent. Känns så skönt att det är klart då behöver jag bara gå igenom korgarna på skrivbordet sen är allt rent och snyggt igen. Tack underbara mamma som hjälper mig, så jag inte ska trötta ut mig. kramiz<3
 
Kroppstatus: SMÄRTOR I nacke, axklar, höft, mage. Väldiga Skakningar, lätt illamående.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebecca&Mathias

Vad härligt med lite snö! :) Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

2013-11-21 @ 16:04:48
URL: http://twoplusone.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0