Söndag utan stress

Tjo!!
 
Imorse kom jag upp innan 10 vilket inte händer ofta under helgen. Jag har idag hunnit pyssla lite, vilket känns bra för på fredag kanske min syster kommer och då ska det vara klart. Hon kommer nog älska det! Lika färgglatt som hon var som ung. Dessutom är det ju jag som gjort det och vad mer krävs det för att en syster ska älska det?! Kramiz<3
 
Kroppstatus: Kände tidigt av att nått var på G och nu på kvällen kom krampanfallet, men som tur räckte det med att ta en Tramadol så var allt nästan som vanligt igen. I övrigt mår jag okej för att vara vecka/veckor innan beräknad...
 
En gammal bild på mig som 15 åring & storasyster Jozzan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Oavsett vad som sker skulle vi aldrig fixa livet utan varandra men i bland vore det de bästa.... <3

Älskar dig över allt min älskade lilla syster <3

Svar: hehe så sant!<3
Älskar dig massor<3 hoppas vi ses snart<3
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-11-17 @ 23:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0