Vad är jag värd?

Se mig i ögonen!!
 
Jag har tusen frågor inom mig som jag vill få svar på. Varför ska det vara så svårt att få svar på dom inom vården. Jag är less på att ringa runt och ändå aldrig få svar. Känner mig inte synlig längre utan är en osynlig sjuk tjej som ingen vill ha att göra med. Är jag värd att bli behandlad såhär, har jag gjort nått fel? Är det mitt fel att jag plötsligt blev sjuk?!  Är jag ens värd nått?? Det känns inte så! Kramiz<3 
 
Jag har inte gjort nått för att bli kronisk obotligt sjuk!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Hej, jag vet hur du känner, är sj fibrodrabbad och de är så frustrerande att inte få svar och veta vf just en sj har blivit drabbad av detta hemska!
Stay strong, du är värdefull!
Kramiiz <3

Svar: Hej! Du med. Vi får kämpa på...
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-11-23 @ 13:13:04
URL: http://improveme.se/druvan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0