STOPP!

Nu får det vara nog!!
 
Vaknar upp med ryckningar och inser att jag ännu en gång blivit sviken av en nära. Jag vet inte, vad jag ska säga men detta är sista gången jag försöker få dig som vän, det kvittar om vi är "syskon". Du har fått så jävla många chanser. Men ändå sviker du mig gång på gång. Nu har jag fått nog av dig!
 
Och innan du försöker kliva in i mitt hjärta igen får du vakna upp ur din bubbla och inse verkligheten. Du kommer ingen vart med att hitta på lögner och spela ett spel med dina nära och kära. Vi ser dig men du blundar för dom som älskar dig mest! Kramiz.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
tjongibuljongen.blogg.se

Vilken fin bild!

2013-10-27 @ 13:12:15
URL: http://tjongibuljongen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0