Tavlan är uppe nu!

Hej!
 
Idag har det vart en lugn dag, vilket var väldigt skönt efter allt jag gjorde igår. Jag har dock orkat vara vaken sen jag gick upp i morse även om jag vart trött, små febrig. Vilket är stort framsteg i att finna bra dagrutiner.
 
Min älskade pappa har hjälpt mig få upp min Whiteboardtavla så jag kan anteckna veckans kom ihåg. Så nu kan jag la knappast glömma nått, tyvärr lär jag nog göra det ändå men inte de viktigaste sakerna.Har sjukt mycket sjukhusvistelser den här veckan, så får se hur mycket ork det blir över till att blogga. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandora

Åh ja vill också ha en sån! :D

2013-10-14 @ 12:44:10
URL: http://nattstad.se/sandoraa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0