Kylan gör entré

Godkväll på er!
 
Liten och svag är vad jag känner mig i denna kalla höstkylan som dragit in över Sverige. Det ställer till stora problem i min vardag nu när det är kallt. Jag blir både stel och fryser konstant, vilket gör att min rörlighet är begränsad och orken försvinner lika fort som den kommer.
 
Jag vet inte hur jag ska stå ut??! Men kommer la på nått med tiden. Ska iallafall försöka komma iväg på spa nästa vecka. Då har nog kroppen hunnit återhämta sig lite efter den senaste infektionen jag åkte på. Kramiz<3
 
ur låten "lyckan kommer lyckan går"- sonja alden
Vem sa att ensam är stark
Ensam är svag
Om ingen finns där när korthuset
Ark efter ark, faller som blad
Mot marken som tyst tiger still
Lyckan den kommer
Och den går som den vill

Och jag vet
Det är ingen hemlighet
Allt har sin tid
Kom, vänta här bredvid
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0