Lite shopping idag

Hej!
 
Nu är jag påväg in till stan för att hämta ut mediciner och sen inhandla lite smått och gott. Egentligen har jag ingen lust alls till att åka men har inget val nu när det är viktiga saker som saknas + att jag måste kolla skor då mina börjar gå sönder helt. Bäst jag gör mig klar, kramiz<3
 
Frågar ännu en gång... Någon som har bra skotips?
 
Kroppstatus: SMÄRTOR I mage, rygg, bröstkorg, handleder, fotled. Syndimma, lätt illamående.
 
Lite mellanmål;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
CEZZii

Hejsan! :D jag har just nu en frågestund på min blogg där jag kommer besvara alla frågor i ett videoinlägg. Du får gärna klicka in och lämna en fråga! :D

http://cezzii.blogg.se/2013/september/fragestund.html#comment

Take care!♥ / CEZZii

2013-09-18 @ 13:30:34
URL: http://cezzii.blogg.se
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Du har en kategori som heter fibromyalgi, så jag gissar på att du lider av det. Beklagar. Vet hur det är att leva med en kronisk sjukdom, även om jag bara har haft det i 6 år hittills... Min mamma har fibromyalgi och det gör ont att se henne lida... :/

Svar: Det är egentligen inte diagnosen som är det svåra utan att få sjukvården att förstå och ge den vård vi har rätt till. Vad har du för kronisk sjukdom? Du behöver inte berätta här utan kan mejla mig istället om det känns bättre. Förresten dina bilder i bloggen är super fina! Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-09-18 @ 18:31:07
URL: http://babustylee.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0