Motordag och Lek

Tjo!
 
Även idag har jag vart iväg på äventyr men denna gången med familjen + Wiirah. Det var nämligen Motordagen i odensåker. Allt från gamla traktorer till gamla bilar. Det är andra året i rad vi åker dit och jag tycker det är lika mysigt varje gång även om det ALLTID blåser sjukt kallt där. Tur jag inte bor där för då hade jag vart en isbit nu.
 
Jag och wiirah har även vart ute så hon kunnat leka av sig på olika lekplatser i området. Jag har fått "drogat" ner mig rejält på smärtlindring för att klara av dagen, men jag är ändå nöjd. Nu väntas det bara varm äpplekaka och  lite tv-mys sen är det dags att ladda batterierna inför sjukhusdagen imorgon. kramiz<3
 
Kroppstaus: SMÄRTOR I magen/njurarna, Ryggen, huvudet. Domningar runt skulderbladen. Syndimma, TRÖTT.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
En flicka som är stark

Grattis tjejen, du blev veckans blogg hos mig. Jag hejar på dig ska du veta! Stor kram!

Svar: Tack gumman<3 Håller tummarna för dig. Du är så otroligt stark<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-09-01 @ 19:48:23
URL: http://jessi91.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0