Ovisshet men nått är fel!

Tjo Tjo!
 
Stickningar och domningar i benen och segt slem i luftrören samt svåra buksmärtor. Så nu väntar man på tid för kontroll. Min sköterska är nämligen lite bekymrad för mig och tycker inte jag ska behöva vänta längre med att få träffa en vettig läkare som tar mig på allvar. Dock hatar jag att vänta i ovisshet! Hoppas verkligen allt är okej, så jag kan åka till Fibro-gänget sen. Men har jag otur får jag ingen tid idag och måste istället vila tills imorgon. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Liss Marie

Hei, så fin blogg :) Les gjerne fødselshistorien på min blogg :) www.ilovemyprince.blogg.no

2013-09-23 @ 15:33:09
URL: http://ilovemyprince.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0