Sjukhus med leende

Godmorgon!
 
Idag står det sjukhus på schemat, vilket många av er redan känner till. Jag får mina behandlingar (injektioner) 2-3/veckan och för mig är dom otroligt viktiga för utan dom klarar jag inte av att hålla mig vaken/vid liv.
 
Trots att jag känner mig väldigt begränsad då jag måste vara på sjukhuset ofta. Så känns det alltid bra att gå dit för så länge jag har min underbara sköterska C vid min sida spelar det inte någon roll hur ofta det blir för hon får mig alltid glad. Hon stöttar och gör allt för att jag ska få ett bättre liv. Hon är helt klart som en extra stora syster för mig, vi kan prata om allt, vilket gör att jag går därifrån med ett leende.
 
Tack för att du finns C<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0