Snart redo för vinter

Hej hej!

 

Gissa vad jag fått tag på?! Ett par underbara vinterskor som ska hålla mina kalla fötter varma nu under höst/vinter. En otroligt stor lättnad att jag äntligen fått tag på skor, nu är det bara vinterjacka som fattas sen är jag redo för vinter.

 

Jag har mellanstorlek i både skor och kläder så inte lätt att hitta nått som sitter bra och samtidigt känns bekvämt. Hade bara tur att personalen hitta ett par skor som passa mina långa smala fötter. Så stort tack till personalen!

 

Nu söker jag tips på en varm vinterjacka

som passar en som är smal och har långa armar!

 

Ett bra tips för er som fryser lätt om fötterna,
köp rejäla skor istället för fina stövlar. Helst några som går över ankeln för dom håller fotleden varm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sara

Kan helt klart tipsa om att investera i en jacka från didrikson, jag köpte en förra året (hade dom tjocka långa Everest tidigare) och jag fryser i princip aldrig i den, den är inte speciellt tjock men hur varm som helst, mitt bästa köp någonsin. Så en lång jacka från didrikson och du håller dig garanterat varm och den passar dom som är smala:)

Svar: okej ska kolla efter de. Handlar dock inte kläder från nätet då jag vill prova först. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-09-28 @ 22:19:26
URL: http://sarasvensons.blogg.se
Sara

Jackan finns på intersport, tror Stadium kanske kan ha den också:)

Svar: Får åka och kolla de så fort jag blir bättre=) Vore skönt att hitta en vinterjacka som man trivs i för de senaste åren har jag haft min träningsjacka som åretrunt jacka=)
♥JèÑnIèY♥

2013-09-29 @ 18:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0