kvällsgos med Eza<3

Godnatt!
 
Min dag har gått rätt bra trots kraftiga smärtor i vänster ben som gjort de svårt att gå utan stöd, även matrutinerna har vart katastrof idag, vilket lett till att jag fått skakningar och matthet i kroppen. Fy på mig att jag alltid glömmer bort att äta var tredjetimme, men så blir de lätt när man har huset fullt med ungar som vill vara med moster. Nu ska jag bädda ner mig och ladda inför morgondagens behandling, kramiz<3
 
En liten grabb som ropa efter sin mamma som åkt till apoteket, så när inte mamma kom då fick de bli mosters trygga famn att somna i. Men vem är egentligen mest lik mamma om inte jag?! så söt han e<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Syrran

<3
Ja vi är allt lika :)

2014-04-04 @ 08:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0