Ögonen rinner...

Godkväll!!

Mina känslor är helt upp och ner just nu. Ena stunden kan jag vara super glad till att andra gråta av saknad och tomhet. Känslorna gör att jag ibland bara vill ge upp för jag står inte ut med att se mig själv gråta så ofta samtidigt som jag bara vill må bra.
 
Jag har inte vart mig själv sen infektionen i slutet av juli förra året och kommer förmodligen aldrig bli bra efter det. Det är nog boven till att jag är känslomässigt off den senaste tiden. Saknar någon som kan håller om mig dessa stunder. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
A

Det är verkligen svårt när man bara vill få må bra och det ska vara en massa dumma hinder i vägen hela tiden. Hoppas du mår bättre nu!

2014-04-28 @ 07:02:44
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0