Äventyr ikväll...Taggad!

Godmorgon!
 
Jag håller just nu på att fixa mig inför sjukhusbesöket som fylls med behandling, provtagning och läkarsamtal. Känns ganska okej, jag har ju trots allt inte mått så bra de senaste dagarna. Det är bara skönt att någon tar mig på allvar i tid och vill hjälpa mig.
 
Mina planer inför kvällen om nu kroppen klarar av det efter behandlingen, är att dra in till stan på matfestivalen i Skövde tillsammans med min kompis Viktor. Han var ju den som hjälpte mig förra året så jag kunde ta mig dit med rullstolen. I år blir det nog utan rullis och bara en kort vända. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i Rygg, bröstkorg, nacke. Slem i luftröret, lite illamående, trött (sömnlös natt). I övrigt sprallig och taggad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fin!

Svar: Tack så mkt, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-29 @ 13:08:17
URL: http://babustylee.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0