En gnutta hopp och lycka

Natti natti!
 
Dagarna går och livet känns som en enorm hinderbana. Det finns dock stunder då jag ser ljuset och får lite ork över till att pyssla ihop små saker, men som för mig är stora just nu. Det kan vara allt från ett armband till pynt för rummet. Under själva pysseltillverkning känner jag lite lycka, lite som en vinst ("Jag orka göra nått idag").
 
Jag försöker göra allt för att undvika sova hela dagen även om kroppen är trött samtidigt som den skriker av värk. Det är inte alltid så lätt men jag gör mitt bästa varje dag! Nu måste jag sova för imorgon bitti är det dags för behandling igen, kramiz<3
 
Dagens pysselverk av pärlorna jag hade med mig hit:
Fått tag på leggings till flickorna, samt lite sagoböcker:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0