Hejdå sommar Paradis ön....

Hej hej!
 
Då var även min semester på ön slut och veckorna fylls återigen med sjukhusvistelser för undersökningar, behandling och rehab. Jag hoppas dock att veckans slut kommer bjuda på en spännande belöning. Det är jag allt värd efter alla dessa infektioner & inflammationer som plågat mig i sommar. Det har vart extremt tuff, men dessa 2 veckor på ön var precis det jag behövde för att varva ner i kroppen och hitta tillbaka till mig själv. Nu känner jag mig redo för hösten! kramiz<3
 
Två bilder från mina favoritställen på ön:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilka fina bilder! Läste i din header att du har Fibromyalgi... Det har min mamma också, tyvärr, och själv kämpar jag med en annan kronisk sjukdom. Usch vad jag hatar de här kroniska sjukdomarna som ska förstöra för en. :(

Svar: tack så mkt=) Ja kroniska sjukdomar är ett helvete...Man känner hopplöshet samtidigt som man hoppas på att en dag kommer botemedel finnas. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-11 @ 14:41:48
URL: http://babustylee.webblogg.se
Josephine

Åh så fint! Öar är verkligen härliga oftast :) hoppas att det blir bättre och att du får din belöning vad det nu än är :)) kram!

2014-08-21 @ 09:57:53
URL: http://josephinelouisee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0