Oväntat akutbesök

Hej!
 
Denna dagen börja inget bra alls. Svimma inne i badrummet, likblek och kallsvettig vakna jag upp av en chockad mamma intill mig, men med hjälp av henne kunde jag ta mig till sängen och lägga mig ner och vila en stund innan det var dags för sjukhusbesök för behandling. Det sluta tyvärr inte där de svartna för ögonen flera gånger innan jag äntligen kom fram till sjukhuset och där utbröt ett litet "kaos", dock lugna kroppen ner sig av medicinering och vila.
 
Jag mår nu efter omständigheterna okej, är fortfarande yr och trött men inte svimmat eller svartnat för ögonen på 2-3 timmar tillbaks så det känns som de under kontroll. Det är ett frågetecken kring varför jag svimmat och vart så konstig i huvudet. Jag hoppas bara det var nått tillfäligt. kramiz<3
 
Får inte resa mig upp utan hjälp, så känner mig lite fängslad:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Usch vad jobbigt och läskigt. Håller tummarna för att det går över fort. Kram

2014-08-19 @ 10:51:52
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0