Rehabpasset fånga mig

Hej!
 
Jag är väldigt trött efter allt jag hann med igår, men även värken och stelheten gör sig påmind om att jag gjort mer än vad min kropp klarar av. Det finns dock gott om hopp för att de kommer gå lättare ju mer man kommer in i höst rutinerna. Dessutom är de första rehabpassat efter sommarlov alltid jobbigare än de övriga. Nu ska jag nog sjunga lite och försöka njuta av de timmarna som är kvar av dagen. kramiz<3
 
Kroppstatus:Smärtor i nacke, rygg, benen, armar, mage. Yrsel, illamående, Slem i luftröret. Trött, stel och lite smått ledsen/frustrerad.
 
Jag är så tacksam över att jag har dig<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sanna

Hej! Fastnade för din blogg när jag såg att du kämpade mot sjukdomar och värk. Din vardag ser ut ungefär som min vardag. Att ständigt kämpa mot värk. Så härligt att se din positivitet och energi trots detta. Du är stark!!

Svar: Heej! Tack så mkt<3 Det är en lång kamp, men jag ska vinna den. Visst jag har dagar då allt är skit, men jag försöker även se ljuset genom att sjunga, pyssla. Våga ha roligt även om det kostar energi.
Vad för typ av värk/sjukdom har du?

kramiz på dig kämpe<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-29 @ 10:25:08
URL: http://www.sannafotografier.com
sanna

Ja det är klar. All värk tar ju på orken och humöret. Men du gör det otroligt bra! Jag har fibromyalgi och någon annan odiagotiserad sjukdom som också ger värk, stelhet och kramper.

2014-09-04 @ 14:38:41
URL: http://www.sannafotografier.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0