Tuff vecka = lugn helg

Godkväll!
 
Denna veckan har vart väldigt tuff och nästa vecka kommer inte bli lättare utan ännu tuffare. Jag vet inte om jag kommer fixa allt, men jag ska göra mitt bästa för att försöka klara av utmanningarna som väntar. Jag är ju trots allt en fighter! Så kan inte bara ge upp utan att försöka.
 
Helgen kommer bli en relativ lugn helg jämfört med veckan. Jag har en liten sovandes pojk på 3 år över natten, men han gör inte mkt vässen ifrån sig utan snarare ett urgullig charmtroll. Jag har väldigt mycket värk just nu pga magen strular och yrsel är jobbig. Vila, vila kommer nog göra sussen.kramiz<3
 
 Denna lilla prins ska sova här själv för första gången:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Hallå, vad härligt att du har en kämparglöd och även tar hand om dig själv genom att vila upp dig. Hoppas du får en trevlig helg!/Mvh Madde

Svar: hej! Hehe jaa jag försöker hitta balansen i vardagen och det går rätt bra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-23 @ 00:43:11
URL: http://maddelita.blogg.se
Sandriiie - Jason´s mamma

Hej! Hoppas allt är bra med dig !! Missa inte att jag har en tävling i bloggen om ett par uggsliknade skor till minstingen! finns i fägerna rosa,blå och vitt.

Hade vart kul om du var med och vann dessa till ditt barn eller kanske överraska någonannan med dom! :) Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer! Kram Sandra ha en bra helg! =)

http://sandriiie.vimedbarn.se/vinn-ett-par-sota-skor-ifran-bibbanbull-se/#comment

2014-08-23 @ 14:11:36
URL: http://sandriiie.vimedbarn.se
Madde

Mer än så kan man väl inte göra! Är du sjukskriven på heltid?

Svar: Nej, får aktivitetsersättning, mer än så vet jag inte. Enligt mina päron är jag sjukpensionär. Men kommer inte kunna jobba de närmsta 2 åren iallafall. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-23 @ 14:58:22
URL: http://maddelita.blogg.se
Madde

Aha, då antar jag att dina sjukersättningsdagar är slut om du har jobbat tidigare. Har för mig att man inte använder begreppet sjukpension längre utan sjukersättning. Om man är långvarigt sjuk så kan man ha rätt till sjukersättning. Vad tråkigt att du inte kan jobba, hoppas verkligen att din hälsa blir bättre med tiden.Kram

Svar: nej har inte jobbat alls, inte ens gått klart gymnasiet. Kan inget om sånt där:D Ja, jag hoppas bli bättre så jag kan jobba någon timme då och då i veckan. Det är målet, men ett steg i taget=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-23 @ 19:32:22
URL: http://maddelita.blogg.se
Madde

Aha då förstår jag. Har du någon kontakt med någon som har ansvar för din rehabplan? Hoppas också att du blir bättre snart och kan komma igång med någon typ av aktivitet så att du kommer hemifrån och fokusera på något annat./Kramis

Svar: Ansvar vet jag inte, men fått en bra läkare som ställer krav på sjukgymnasten och arbetsterapeuten så att jag ska få den bästa vården som möjligt. Vilket känns skönt. Just nu går jag på bassängträning via Fibromyalgiföreningen i Skövde, ett glatt gäng som man är väldigt trygg med. Jaa, jag hoppas kunna fortsätta studierna och samt hitta någon annan aktivitet som gör livet lite roligare. Får du bra vård/hjälp där du bor? Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-09-05 @ 17:17:30
URL: http://maddecase.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0