Antibiotika start och kalas

Goddag på er!
 
Dag 1 på antibiotikakuren och det vart en något tuffstart för lilla mig som inte är van vid att behöva gå upp var 8 timme. Jag sover ju normalt 12-13 timmar/natt. Kroppen börjar nog så smått återhämta sig igen, så då blir man extra trött och smärtorna kommer i vågor. Men nu har jag iallafall fått en chans att få blir bättre igen utan att plågas ytterligare en vecka innan jag kasnke hade fått vård.
 
Idag ska jag och lillebror åka ner till syrran för att fira prins Ezaiaz som igår fyllde 3 år. Moster saknar alla sina små älsklingar och allra mest nu när man är sjuk. Konstigt det där. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0