Dagen efter.....

Tjo!
 
Dagen efter ett firande som gårdagen är jag otroligt seg och trött i huvudet. Jag är dock glad över mitt val att fira här samtidigt som jag längtar hem till lugnet och min älskade wellpure-säng. Inte lätt att åka iväg en längre tid och samtidigt försöka undvika försämring, men jag gör så gott jag kan.
 
Imorgon beger jag mig hem igen, för att sen återgå till vardagen på sjukhuset. Behandlingarna är nämligt otroligt viktiga för att jag ens ska klara av att vara uppe. Så en längre tid utan dem är inte alls bra för min sjuka kropp. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2014-12-26 @ 18:25:33
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0