En lärdom

Hej hopp!
 
Jag är idag på mycket bättre humör och har faktiskt inte fällt en enda tår under dagen, men det känns i kroppen att jag vart ledsen både Måndag & Tisdag. Att fälla några tårar kan vara så ansträngande att kroppen behöver flera dagars återhämtning efteråt är något jag faktiskt aldrig lagt märke till fören nu.
 
Självklart ska man inte hålla inne allt jobbigt, men man kanske inte behöver gråta två dagar i rad för en sån liten sak som var orsaken till mina tårar. Varje dag lär man sig nått nytt och idag har jag insett ett och annat bra. STOLT! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin karlsson

Så fin du är! :)Håller helt med dig men ibland måste man få gråta ut!

2014-12-18 @ 15:11:23
URL: http://baraaeelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0