Friskluft och ladda upp

Heej!
 
Idag har jag för första gången på över en vecka fått komma ut på en kort promenad innan kroppen reagera på den extrema kylan. Barnen passa på att leka en stund, vilket dem verkligen njöt av. Dem små liven älskar att vara ute även om det är kallt och regnar.
 
Nu är det dags att vila en stund så att jag inte ramlar ihop medans jag är själv med barnen och dessutom behöver jag ladda upp batteriet inför morgondagens äventyr. Hoppas ni får en toppen fin helg alla fighters där ute. Tänker på er massor! kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor, stel, Svårt att syresätta mig ordentligt, små trött, illameånde,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0