Jag blir svagare....

Hej på er!
 
Jag mår betydligt mycket sämre idag än väntat. Värken har ökat och illamåendet gör det svårt att behålla mat. Tyvärr blir det nog akuten för mig redan ikväll eftersom vårdcentralen vägrar ta emot mig för andra gången i rad. Det har gått så långt att jag knappt kan stå på benen utan att ramla ihop. Det är bevis på att kroppen är otroligt påverkad av infektionen. Dessutom har jag redan men efter de tidigare allvarliga infektionerna och jag behöver inte fler! Så nu får faan vården göra sitt jobb!! kramiz<3
 
Svagare och svagare, men vården blundar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

<3 <3 <3

2014-12-05 @ 11:10:35
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0