Snart är året slut

Tjo!
 
Nu är det bara några timmar kvar innan min skatt kommer hit för att fira in det nyåret som förhoppningsvis blir betydligt mycket bättre än detta piss år. Det finns dock en sak som oroar mig, men jag hoppas det löser sig med tiden. Nu ska jag försöka genomföra avslappningsdans för att få ut alla känslor som kretar runt.
 
Och årets sista behandling är gjord. Det känns fantastiskt att jag tagit mig igenom detta år samtidigt som jag vet att jag återigen lär få inviga året på samma sätt som jag sluta det. Nämligen behandling! kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, höft, benen, huvudet. Svår syndimma, yrsel samt enorm trötthet.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0