Äventyr på gång med U-guppen

Heej!
 
Jag ska snart iväg på bio för första gången på 1½ år. Det kommer nog bli super kul det är ju trots allt med Ellen och de andra i U-gruppen i stan. Tyvärr måste jag nog ha med mig Kryckan då jag har väldigt svårt med balansen idag. Men kroppen har börjat att återhämta sig igen, vilket är underbart! Bara 2 dagar kvar till flytten nu. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, nacke, rygg, höfter, hand och fotleder. Inflammation i revbensbrosken, svanskotan och v-höft. Snuvig, trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Syrran

Åhhh hälsa Lena då om du ska till kyrkanshus u-grupp!!! Puss

Svar: det ska jag göra, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-01-29 @ 17:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0